Árat emel a DHL Express

A DHL Express Magyarország Kft., az expressz szállítmányozási piac meghatározó szereplője, árváltozást jelentett be: 2020. január 1-től a nemzetközi és belföldi szolgáltatások esetében átlagosan hét százalékkal emelkednek a szolgáltatások árai 2019-hez képest.

“A DHL Express célja, hogy olyan kiváló színvonalú és hosszútávon fenntartható megoldásokat nyújtson partnereinek, ahol saját üzleti igényeik szerint alakíthatják szolgáltatásainkat. Ennek egyik előfeltétele, hogy hálózatunk fejlesztését célzó befektetéseket hajtsunk végre” – mondta Bándli Zoltán (képünkön), a magyarországi DHL Express ügyvezető igazgatója.

„Az éves áremelés lehetővé teszi számunkra, hogy tovább fejleszthessük egyedi szállítási folyamatainkat és azok minőségét, mindezt annak érdekében, hogy a legjobb szolgáltatást nyújtsuk partnereinknek. Az e-kereskedelem növekedése miatt, egyre nagyobb az igény az expressz logisztikai szolgáltatások iránt, ezért a DHL Express új repülőgépekkel bővítette gépparkját és kiterjesztette globális hálózatát. Csúcs minőségű csomagszortírozó rendszerünk megnövelt árufeldolgozó kapacitással biztosítja az egyre növekvő csomagforgalom kezelését.

Mindemellett, fontosnak tartjuk a klíma- és környezetvédelem érdekében, illetve a fenntartható jövőért és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért tett eddigi és jövőbeni lépéseinket, melyek hozzájárulnak a saját és partnereink ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.”

Az áremelés mértéke a helyi gazdasági körülményektől függően országonként változó, és a DHL Express minden partnerére vonatkozik, amennyiben az nem ütközik egyéb szerződéses feltételekbe. Az árakról legkésőbb december 1-től a DHL honlapján tájékozódhatnak az ügyfelek, valamint a cég online vagy postai levélben, illetve személyesen is tájékoztatja partnereit.

Related posts

Leave a Comment