Növekszik az e-rollerek iránti kereslet

roller

Magyarországon növekszik az e-rollerek iránti kereslet, majdnem minden tizedik magyar használ e-rollert, 11 százalékuk rendszeresen, 64 százalékuk pedig rövidebb utakra – közölte a MediaMarkt a friss reprezentatív kutatása alapján. A felmérés a Pulzus kutatsi applikációval készült a MediaMarkt megbízásából 2022. május 23. és 25. között 1091 válaszadói mintával. A válaszadók 20 százaléka főként élményszerzés céljával, vagy kíváncsiságból e-rollerezik, hat százalékuk pedig az autó helyett használja. Bálint Péter, az áruházlánc kategóriamenedzsere a közleményben kiemelte, az elektromos rollerek térhódításával egy új alternatív közlekedési eszköz ékelődött be a lakosok életébe, az eszköz népszerűségének növekedésében…

Részletek>

Új raktárbázist épített a BILK a MediaMarkt számára

raktár

A BILK Logisztikai Nyrt. új, több mint húszezer négyzetméteres raktárbázist épített a MediaMarkt számára. A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közzétett tájékoztatás szerint a beruházás értéke a csarnokhoz vezető utakkal, a közművekkel és a parkolókkal együtt eléri a 3,5 milliárd forintot. A MediaMarkt kikötötte az öt évre szóló bérleti szerződés meghosszabbításának lehetőségét további öt évre. A BILK a MediaMarkt logisztikai szükségletének tartós növekedésével indokolta az új létesítményt. Az áruházlánc 2014 és 2016 között megduplázta a bérelt raktárterületei méretét, és közben ugyanekkora külső kiegészítő raktárt is használt. Az új bázis az online…

Részletek>

Megvalósulhat a MediaMarkt irányításszerzése a Tesco kilenc áruházának elektronikai üzletága felett

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy nem jár káros versenyhatásokkal a MediaMarkt irányításszerzése egyes Tesco áruházak elektronikai üzletága felett. A tranzakciót követően a Media Markt Retail Cooperation Kereskedelmi Kft. kilenc helyszínen (Budapest, Veszprém, Sopron, Baja, Esztergom, Szekszárd, Dunaújváros, Kaposvár, Tatabánya) üzemeltethet eladótéren belüli (úgynevezett shop-in-shop), szakosított, műszaki fogyasztási cikkeket árusító üzletet a Tesco-Global Áruházak Zrt. értékesítési helyszínein belül. A GVH országosan, illetve a települések vonatkozásában is vizsgálta az összefonódás lehetséges versenyhatásait a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedelmi értékesítésének piacán, így a hatóság megkeresett számos, a magyar piacon jelen lévő versenytársat is.…

Részletek>

GVH: megvalósulhat a MediaMarkt irányításszerzése a Tesco kilenc áruházának elektronikai üzletága felett

Irányítást szerezhet a MediaMarkt a Tesco kilenc áruházának elektronikai üzletága felett – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A közlemény szerint a GVH megállapította, hogy nem jár káros versenyhatásokkal a MediaMarkt irányításszerzése egyes Tesco áruházak elektronikai üzletága felett. A tranzakciót követően a Media Markt Retail Cooperation Kereskedelmi Kft. kilenc helyszínen – Budapest, Veszprém, Sopron, Baja, Esztergom, Szekszárd, Dunaújváros, Kaposvár, Tatabánya – üzemeltethet eladótéren belüli, szakosított, műszaki fogyasztási cikkeket árusító üzletet a Tesco-Global Áruházak Zrt. értékesítési helyszínein belül. A GVH közölte, hogy országosan, illetve településeken is vizsgálta az összefonódás lehetséges versenyhatását a…

Részletek>

Nem vezeti be a 400 órás túlórakeretet a MediaMarkt

Nem alkalmazza az évi 400 órás túlórakeretet a MediaMarkt, de biztosít munkaidőn túli feladatokat azoknak, akik kiegészítő jövedelmet szeretnének. Az áruházlánc hétfői közleménye azzal indokolja a döntést, hogy az elmúlt években a munka törvénykönyvének változtatása előtti, 250 órás túlórakeretet sem használták ki minden régióban és munkakörben. A MediaMarkt a hetente legfeljebb negyven óra munkát nevezte elvárásnak. Az alkalmazottak munkaidőkeretben dolgoznak, beosztásuk pedig három hónapra előre készül, hogy tervezhető legyen a munka- és a szabadidejük – írták. A túlórakeret január 1-jei emelése óta a Spar és a Tesco is közölte, hogy…

Részletek>